حال من.....

 

سلام نازنینم

میخوام کمی از حالم برات بنویسم

اوضاع حال من گفتنیه

و شنیدنش حال ((تو)) رو عوض میکنه

حالی دارم در این احوال

حالی به حالیه این حاله من

هم در حال و هم در گذشته

حال میکنم با این حال

خیلی با حاله

نمیتونم حالتش رو توصیف کنم

حالا حالاها گیج حالمم

کاش ((تو)) بودی تا از حالت چشمات میفهمیدم چه حالی دارم

حالیم میکردی وقتی پیشم نیستی حال و روزگارم اینه

میدونم باید حالا حالا با این حال بسازم

ولی ((تو)) حال منو درک کن

حال من بسته به حالته

حال ((تو)) که خوب باشه حال منم خوبه

((صخره))



نظرات شما عزیزان:

"بیقرارِ"بیقراریهایت
ساعت22:49---18 آبان 1392
وقتی کسی رو دوست داری،این یه چیزه!

وقتی کسی تو رو دوست داره ، این یه چیز دیگه !

اما

وقتی کسی رو دوست داری که تو رو دوست داره

این یعنی همه چیز...
پاسخ: همه چیز در عشق خلاصه میشه برات عشقی جاودانه آرزومندم برقرار باشی.


علی
ساعت16:22---18 آبان 1392
جان خودت چقدر حال کردم با این حالی به حالی حال کردنت.همیشه با حال باشی و هیچ وقت بی حال حال نکنی با حال
پاسخ: سلام علی جان ممنون از نظر با حالت امیدوارم همیشه حالت باحال باشه چه در حال چه در آینده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 18 آبان 1392برچسب:, | 7:48 | نویسنده : صخره |
  • دانلود کتاب
  • گوف
  • فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
    فونت زيبا ساز